torsdag 14 april 2011

Våren är här!!! Äntligen

Igår när jag gick hem från skolan såg jag blåsippor ute i backarna!
Vad skönt då är våren här :) jag har inte riktigt kommit på hur man
laddar in bilder från mobilen än men Jag ska föröka ta reda på det
om jag kanske har en snäll Viola som kan ALLT om datorer och
teknik :)

Igår hade jag Viola och Sofie med mig hem från skolan, Vi hade jätte kul
Dom följde med mig till teatern också och Viola är nästan född till att bli
stå upp komiker. Ingen kunde stå helt raka i ryggen när hon hade
Tant gympa, Inte ens våran teater lärare kunde det! Det var verkligen
kul. Jag trodde inte att det skulle bli mer livat för att dom kom, Men
där hade jag fel.

 Idag hade vi studiebesök på galleri Astley, vi fick göra vårt eget tryck
på gamla sätt, Det var roligt men man blev jätte svart om händerna!
Sen hade vi bara en lektion och den sista var inställd så det kunde inte
vara bättre. En enda lektion, sen var det ju lite tråkigt att det var just matte
men det gick bra även fast jag blev jätte arg på min matte lärare, han kom mitt i mitt
räknande och sa att jag hade gjort fel.

Nu sitter Sofie och jag och laddar in Glee låtar på mobilen :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar