fredag 8 april 2011

Äntligen Fredag!!!

nu är det äntligen Fredag, Den bästa dagen i veckan. Jag hade
jätte roliga lektioner idag. på historian tittade vi en film och i svenskan
fick vi läsa,(vilket jag ÄLSKAR att göra) Det har också varit en rätt
så rolig vecka men den har gått lite långsamt. Veckan började med att
Viola kastade mat i min panna i skolmatsalen.(det vara av misstag...tror jag???)
jag försökte ge igen, Jag frågade om mos eller ärtor skulle vara bäst att få i
pannan men jag tror inte att hon skulle vilja ha något alls, hon valde i alla
fall ärtorna, Men innan jag fått en chans att kasta en ärta på henne så hade hon
gått ifrån bordet.(det kanske var tur, jag skulle inte ha velat åka dit för att ha
startat ett matkrig)

Viola somnade PÅ mitt skåp idag, Jag undrade hur hon kom dit, men sov det
gjorde hon! Hon måste lära sig att sova då man ska sova. Alla tycks vilja somna
överallt. Sofie hon somnade ju på Fysiken för några veckor sedan. det börjar bli
en trend.... Kanske skulle prova den trenden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar