torsdag 21 april 2011

Påsken en bra tidpunkt att säga till alla man älskar...

Det är äntligen påsk, Jag tycker att det är ett bra tillfälle att säga till alla man älskar.
 Jag har redan tagit första doppet i hedströmmen vid kommunalbadet.
Bästa Sofie höll mig sälskap och doppade sig fastän det var minusgrader i vattnet, hon
doppade sig bara för att jag och bästa Viola skulle komma på en hel galen idé att bada NU
Viola bangade ur hon tyckte att det var för kallt, men ändå hon höll oss sälskap. Och Sara
som inte badade alls gick runt och tittade på när vi kom skrikandes uppför stranden,
Jag älskar er och jag vet inte vad jag skull göra utan er... Jag skulle inte klara mig utan sånna
underbara vänner som ni är!

Just nu sitter jag hemma hos mina underbart kärleksfulla morföräldrar och tänker på hur många
människor som är inblandade i mitt liv... Och alla är här bara för att göra mig glad och lycklig.

Ibland kan jag sakna vissa saker... Jag saknar att kunna gå ut på en varm veranda någonstans i
Italien och bara njuta, Jag saknar Mina underbara Systrar, Mina snälla kusiner som hänger med
på allt jag frågar dom om.

Men mest av allt så saknar jag nog att få hämta min lilla underbara söta systerdotter från Dagis
och sedan bara gå hem och vara, Det är nog det jag saknar mest att bygga kojja i vardagsrummet
och röra till
samtidigt som syrran städar, och ändå gorde vi det. Jag saknar hennes söta tankar, att köpa en
blomma till min mamma (hennes mormor) för hennes pengar bara för att en sjuåring kommer på
en sådan söt
idé att ge henne det bara för att hon är en sådan viktig person för henne, Det är det jag saknar allra mest.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar