söndag 10 april 2011

En galet rolig Övernattning!!!

Jag sov över hos Viola Igår.... Vi hade jätte kul åt vissa saker som jag 
helst inte vill nämna här... Det är väldigt, väldigt pinsamt. Jag tror att vi
skrattade i säkert en timme efteråt. Jag drömde till och med en mardröm 
om det. Den var inte så läskig. Det gick faktiskt bättre i drömmen än i
verkligheten!


Förutom att ha väldigt, väldigt kul åt vissa saker så tittade vi på filmer, Vi
hyrde en film på affären som hette "Stay Cool" Det var en komedi och den 
var rätt så rolig. Den är i alla fall sevärd så har ni inte sett den så kan jag 
rekommendera den! Vi tittade också på "Rosa pantern 2" Den var också
väldigt rolig, Vi somna ungefär klockan tolv halv ett och vi vaknade klockan 
kvart i tio tror jag. det är väldigt ovanligt för mig, Normalt brukar jag vakna 
vid klockan sju eller åtta. Jag vet inte vad det kan bero på??? Kanske att vi 
skrattade för mycket, vi blev för trötta i magmusklerna hm..... Ja det måste
va det!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar