söndag 17 april 2011

'Paranormal Activity 2' Trailer



Hej! Jag sov över hos syrran i går natt , Hon och jag satt och skrek i kör till
den här filmen medans Sebbe och Christian satt där som om inget hade hänt!
Jag lovar er: Jag ser inte den här filmen frivilligt igen. Jag kunde inte ens sova
på natten. Jag var till och med tvungen att säga till Sebbe när jag skulle gå på
toaletten så att ingen Demon skulle komma och dra ner mig i källaren i fötterna.
Den är klart sevärd, lite långtråkig i början. Men det är inte någon bra film för
såna som lätt får panik. Den är filmad så verkligt också. När familjen kommer
hem efter ha varit på BB så är hela deras hem kraschat förutom barnkammaren,
Familjen sätter då upp övervakningskameror, för att se vem det är som gör det här.
Det händer bara mer och mer konstiga saker, tillslut blir en av dom helt besatta.

Om ni inte har sett den så måste man se den, Det finns en film före den här också,
jag har inte sett den men jag tror att den också är väldigt sevärd!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar