söndag 3 april 2011

Förträff i Sala

Kom äntligen hem efter en uttröttande dag med att lära känna nya
scouter. Vi röstade om vad våran by skulle heta, och vi kom fram till
namnet "Boing"??? Och sen skulle man komma på ett patrull namn
som skulle ha samma tema altså Boing! vi i patrullen blev lite
fundersamma över vad vi skulle heta, ovh då kommer någon med den
brilianta idén om bumbibjörnarna. Ånej det här kommer inte gå bra.
Vi var ca 50 pers inne i lokalen och alla i min patrull förutom jag
börjar att sjunga!!!! "hipp hurra...  för här kommer bumbibjörnarna"
då ville jag bara sjunka genom golvet och försvinna, men sen kom jag på
att det skulle jag inte behöva göra för jag kände inte en enda av dom...
Men det var ändå pinsamt! så nästa förträff den 14 till 15 maj ska vi göra
en flagga till våran patrull och vi ska ha bumbibjörnarna på våran...
alla andra hade kommit på namn som splash eller nått coolt men vi skulle
visst sticka ut lite...grann....och vara barnsliga???


Nu sitter jag här, framför datorn i mjukiskläder och filt och ny badad och ren... : )
och jag har nästan glömt det där med bumbibjörnarna.
Nu har jag absolut ingenting att göra, Mamma ska titta på Morden i midsommer,
Det vill man inte se på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar