lördag 28 maj 2011

Äntligen hemma! ;)

Nu är vi äntligen hemma från Västerås och IKEA som var jätte stort Jag undrar
om dom hade tänk behålla alla gäster över natten, för man hittar ju knappt ut! Jaja
vi kom i alla fall ut tillslut efter mycket letande.

Jag köpte en Morsdag present till mamma men det kan jag inte berätta vad det är
för då kommer mamma läsa det här.... Men jag kanske kan lägga ut en bild i morgon
och berätta vad det är. jag köpte några andra saker till mig själv också.....


Ett par skor till skolavslutningen.

                                                                      Och några filmer....
 
Vad har ni gjort i dag??? Har alla vart på Köpingsyran??? eller hur det nu stavas...
Ha en fortsatt trevlig eftermiddag/ kväll!!! vi ses


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar