torsdag 12 maj 2011

har varit hos läkaren idag...

Hej allihopa, idag har jag varit hos läkaren hela dagen, jag hade tid
klockan elva men vi var där klockan 10, pågrund utav min bror
som ibland kan ha svårt att komma till skolan i tid, så vi fick skjutsa
honom dit och då tänkte vi att vi kan åka direkt istället.

det gick rätt så bra hos läkaren,hade lite svårt att förstå honom i bland,
Han kom från Tyskland, men han var väldigt duktig på sitt arbete.

Vi kom i alla fall ut därifrån helskinnade, Jag fick två bricanyler,
en som jag ska ta morgon och kväll den andra om jag får svårt
att andas.

Jag ska pröva med dessa mediciner i en månad och komma tillbaka
och om det har hjälpt så har jag nog astma :(

det är inte så farligt i alla fall, jag skulle ju inte dö.

Vad har ni gjort i dag??? kommentera



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar