lördag 7 maj 2011

Äntligen hemma! ;)

Nu har vi äntligen kommit hem efter några dagar i floby och ullared,
Vi var i  Ullared på torsdagen ocg där handlade jag för ungefär ett och ett
halvt tusen, Det är absolut iiiinte bra att ha en mamma???
Jag handlade inte en sak för mina egna pengar, Jag bara råkade slinka ner i
mammas plånbok....

Och äntligen efter en massa tjatande fick jag ett par Converse! :) mamma kan
fortfarande inte släppa det, och inte nog med det så hade jag inga andra skor att ha
på mig i dag på konfirmationen så jag tog mina converse, Dom passar ju till allt, (till
och med syrran tycker det!) Men mamma hon kunde inte sluta stirra på mina fötter.
Jag hade lite självlockigt hår en väldigt fin klänning och så mina converse....
åhhh jag önskar att hon kunde sluta tjata om att hon köpte dom och att dom var dyra!!!
MEN så vet jag ju knepet för att få som jag vill, Vilket är superbra! så det slutade med att när
vi hade åkt därifrån hade mina saker kostat ca 1,5- 2 tusen kronor medans mamma, pappa och
Sebbe fick grejer på ca 3,5-2 tusen kronor TILLSAMMANS!!!

Ja jag har då mina knep, Jag tror att mamma måste ändra tekniken lite.... Men man får ju inte vara dum heller!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar