onsdag 4 maj 2011

Ledig!!!! :)

Har precis paserat Laxå och är påväg mot Floby, Sover där
och så åker vi till ullared i morgon, Ska bli kul, jag var där förra året
tror jag??? ja i alla fall så ska det bli jättekul! på fredagen blir det förberedelser
inför konfirmation i Floby.

Det är jätte skönt att vara ledig men jag kommer att sakna alla kompisarna för
ett tag och en del av mina lärare sa att jag inte behövde ta med mig jobb hem
men jag tog med det ändå bara för att vara säker på att jag inte halkar efter,
Det är inte kul när man får massor av arbete som man måste göra hemma.

Nej nu ska jag nog prata lite med mamma, så slipper hon sitta och bara stirra
på vägen och desutom kan man ju bli lite illamående när man tittar ner i en dator
hela tiden... Det känner jag nu, Ha ett bra veckoslut allesammans! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar