tisdag 17 januari 2012

mina tankar går till dig!

Jag har tänkt lite på att vi tar allt förgivet nuförtiden... vi tror att vi kommer leva i morgon, vi tror att
vi kommer få träffa alla vi älskar dagen efter denna... men allt känns inte lika självklart längre,
Anledningen till att jag skriver det här är för att jag tänker på dig!

Jag vet att du inte vill vara ledsen eller arg för det som hänt och jag ser att du inte är det på utsidan,
men jag ser... och det är okej att vara ledsen, jag finns då här vid din sida!
Käraste Viola Johanna Leander! Mina tankar går till dig som nyss förlorat en älskad kusin
 och jag vet att du var väldigt fäst vid henne, och jag hoppas verkligen att du kan gå vidre och
tänka tillbaka på alla fina år ni fick tillsammans!
Men glöm aldrig att du inte är ensam jag finns här för dig, du har dessutom mer än en vän
som ställer upp för dig!

Allt det här har gett mig en tankeställare, Kommer vi att överleva morgondagen?!

Sötpotatis! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar