söndag 1 januari 2012

2012 here i come!

Jaha, då var både julafton och nyårsafton borta och flera fina minnen har man fått!
julafton firade jag hemma med min underbara familj och nyårsafton firade jag också här hemma
med min familj och mina fina kusiner :)

2011 var ett bra år med många JÄTTE fina minnen som jag kommer att ha kvar för resten av mitt liv... <3
Igår sa jag att jag hoppades att 2012 skulle bli bättre än 2011 för att då tyckte jag att 2011
inte alls hade vart ett bra och fint år, men jag inser nu att jag hittills har haft det bästa året under 2011!

Jag åkte till rinkabyfältet den 27 juli och var med på den tjugoandra world scout jamboreen och det
var verkligen minnesvärt, (nu väntar jag bara på minnespacketet :D) jag var också i Italien
och rom och hade garanterat ett äventyr som jag kommer att minnas för resten av mitt liv, jag blir nog i alla fall
påmind om våran väska från österike kommer hem om en så där tio år.... :D
Det var en oförglömlig resa!

Men jag tror ändå och hoppas! att 2012 blir bättre :) om det nu kan det?? Jag hoppas på att få nya fina
vänner som förra året och jag hoppas också få återse gamla vänner som jag träffade för länge sen...

Jag är nöjd med det året som gått och är glad över att få ha ett nytt underbart år med mina nära och kära... och kanske någon annan ny vän :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar