söndag 22 januari 2012

livets alla gåtor...

Jag hade en underbar dag i går, om ändå alla dagar var så... På förmiddagen var jag med
Sofie i Köping och vi pratade om allt möjligt, jag tror att vi skrattade allra högst på kafét vi satt
på! :D <3 sen gick vi mot bion och såg Alvin och Gänget 3, den var så bra... jätte söt!
Senare på kvällen gick vi hem till Annelie och Thomas och Sara och Erik och Krille, vi
åt jätte god mat och som vanligt blev mamma rätt så onykter (det brukar hon bli när dom träffas)
Men även pappa var väldigt onykter  och jag tycker det var rätt så roligt att titta och lyssna på honom.. :D
Han blir som en liten nallebjörn! <3

Senare när vi kommit hem, så sommna inte jag eller mamma på över en timme så vi satt på altanen
(i minusgrader!) och pratade om allt möjligt från hur svårt det kan vara i livet till hur mycket kärlek vi har i
 livet, i alla fall i våran familj.. För jag har världens bästa föräldrar som stöttar mig och mina syskon oavsett vad! och det är jag så tacksam för!

Ni kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta! <3 jag älskar er av hela mitt hjärta!


http://www.youtube.com/watch?v=0_P0gBqN4kY

Här är en jätte fin låt som jag tycker om!


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar