fredag 26 augusti 2011

jag saknar allt!



Jag saknar allt och alla så mycket!
Jag önskar att jag kunde vrida tillbaka tiden
och leva dom bästa två veckorna i mitt liv om och
om igen!

Jag saknar alla britter som inte kan säga åsna
utan att vi brister ut i skratt, och Amerikanerna
som dricker upp en kopp med lönnsirap utan att tänka efter,
och mest av allt dom sena kvällarna då alla gör tvärt
emot vad man fick göra! Irländarna rökte på
vi svenskar fick inte gå på discona det gjorde vi ändå!

Jag har bara roliga minnen med mina koreanska vänner, från
när Malva försökte få dom att äta koskit, som tur var så gjorde dom inte
det, Men när vi skulle bjuda dom på chokladbollar så var dom lite
skeptiska till en början och lät oss smaka först, Vilka snälla gäster man har!!!

Jag hoppas att jag kan åka till alla mina nyfunna kompisar en gång senare i
livet, Men det måste bli en jordenruntresa,
För gud vet vart alla bor!

Det är också roligt när det blir massor av missförstånd med
amerikaner för man hör inte alls vad dom säger i bland,
Det är roligt när en brittisk kompis förklarar för sin kompis att det är jätte roligt att prata med svenska tjejer för att dom skrattar åt allt man säger, och då börjar vi skratta och han får bevis för det hans kompis just sagt!

Jag saknar allt! jag vill helst att hela lägret ska ha en gemensam återträff, så att man får känna gemenskapen och vänskapen en sista gång innan man åker....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar