söndag 21 augusti 2011

Att vara eller inte vara?? Det är frågan....




Att vara eller inte vara... Det är frågan! Det finns så mycket som man ska vara på eller vara med, att man glömmer bort hur det är att verkligen vara... sig själv!
Jag har hittat mig själv helt och hållet nu efter lägret i somras, Och jag känner att jag har hittat likadana vänner som är som jag, Vi är så mycket olika varandra men ändå så väldigt lika varandra vilket är väldigt skönt
eftersom jag kan vara mig själv med dom!

Jag har märkt att mina tre bästa vänner har fått en väldigt speciell plats i mitt hjärta, en plats som ingen någonsin kan ta, en plats som för alltid kommer att vara deras, Anledningen till att jag skriver det här är för att jag har vart lite sjuk och jag har aldrig ens tänkt tanken att någon skulle vilja komma hit när jag är sjuk bara för att se hur jag mår och be mig bli frisk så att jag kan komma tillbaka till skolan så snart jag kan. Därför blev jag väldigt förvånad över att Lea och Sofie kom på tanken att köpa med sig en dricka och kakor och allt vad det var och komma hit. Jag var visserligen inte på topp just då, men det värmer!

Idag har jag äntligen blivit bättre och vad passar väll bättre än att gå med bästa kompisen till himlabacken?
Vi hade jättekul, eller jag hade det i alla fall och jag hoppas att du också hade det, jag går gärna med dig flera gånger!

Jag vill säga till alla att ta hand om sina vänner, Dom är viktiga, Utan dom skulle jag inte klara mig ensam här på jorden, Dom är Riktiga Änglar, Men utan vingar och magi, eller ja dom har sin lilla magi men på ett helt annat sätt en vanligt.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar