onsdag 20 juli 2011

Live Aid 1985 Queen-Radio Ga Ga



Åååh vilken nostalgisk känsla jag får när jag hör den här låten!!
Queen är mammas stora idoler och när man var liten och hörde
dom på radion så började mamma sjunga med det var väll kanske
inte den bästa rösten, men för mig är det ett minne som jag kommer
ihåg och det är så kul att titta på mamma när hon hör dom för
man kan verkligen se hur mycket hon har saknat Queens musik
under alla dessa år som hon varit hemma med oss.....

Dom är inte så stora idoler för mig...men min mamma är en stor
idol för mig och det är roligt att se henne släppa loss när hon lyssnar
på Queen.....

Dom skrev/skriver dock väldigt bra musik och dom flest låtarna
fastnar så lätt att det tillslut slutar med att man inte kan lyssna
på nån annan musik.... Det är nostalgi helt enkelt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar