torsdag 14 juli 2011

Harry potter och Dödsrelikerna del 2 3D

hej! I går var jag på  den andra premiären av Harry potter och dödsrelikerna del 2!
Den var såå, bra jag gillar specielt slutet, men hela filmen var superbra! Det är bara så
synd att det var den sista... Det måste vara jätte tråkigt för Emma, Rupert och Daniel
att inte ses lika ofta, Jag skulle inte kunnasluta träffa mina närmaste vänner som känns
som bröder och systrar för mig... Det innebär ju inte att dom måste sluta träffas helt, men
dom har ju levt hälften av sina liv tillsammans. Det är inte alla som gör det.

Jag tycker i alla fall att den helt klart var sevärd och jag längtar tills den kommer ut på DVD
så att jag kan få se den igen!!
Av mig får den fem av fem stjärnor!        * * * * *





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar