lördag 30 juni 2012

Floby, Skövde, Skara och Borås!!

hej allihopa!!
Idag har jag och viola vart vid nygårdsforsen på picknick det var jätte roligt och vi tog en del bilder 
men idag tänkte jag blogga mer om veckan som vart :) eller i alla fall lägga ut en del bilder :)

Jag och mamma har i alla fall vart i floby och hälsat på Cicci, Tova och Agnes med familj och vi 
har besökt skövde där vi shoppade, Skara där vi gick på skara sommarland och så besökte vi 
Borås djurpark och kollade in alla elefanter, giraffer, antiloper och en massa andra djur.
Här kommer en del bilder från floby, skara och borås  :)
Jag tyckte att dom här getterna var riktigt söta, dom låg i sin mat!

Agnes ville gärna gå men just här var det roligare att hålla storasyster sin i båda händerna :)

Och nu till den här bilden:
Alla ni där ute som tror att det bara är hundar som tigger efter mat har fel :)
Den här elefanten stod och bara väntade på att nån skulle kasta fram något gott nära nog att ta det.

Jag har haft en jätte bra dag och vecka hoppas era lov och semestrar är lika bra hittills! 

Ha de gött! jag börjar i alla fall bli trött ;)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar