söndag 22 juli 2012

Finlandsresan :)

 Hej allihopa!
Jag kom hem i fredags efter tio dagar i Finland där vi hälsade på lite släktingar
och besökte sommarstugan :) det var ganska roligt där förutom att man inte hade så mycket att göra där :/

Haha! Om man skulle undersöka hur mycket kaffe de Vuxna dricker skulle det bli säkert litervis under hela
visstelsen! Om pappa och farmor inte hade nått att göra så hörde man farmor ute i köket:
- Ska du ha en kopp kaffe? och pappa svarade:
- Ja, en kopp kan jag väll ta, och så var det hela igång igen!! :D

Själv satt jag och läste och läste och läste, för vad skulle jag annars göra, Jag tröttnade på att lägga pasiens redan efter den femte gången så det gav jag upp med, Jag hann läsa färdig "Eld" som jag började på här hemma och sen läste jag även färdigt "Hungerspelen" Den var så bra så det är inte sant!! Jag sträckläste, och innan jag visste ordet av så hade två dagar gått och boken var utläst! Jag måste verkligen köpa den andra boken!!

Ha en trevlig kväll, det lilla som är kvar av den i alla fall! :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar