fredag 18 november 2011

Då är det bara andra hälften kvar!

Min älskade mamma fyller 50 i dag och det kommer vi fira med en dundrande fest i morgon med alla hennes nära och kära... Vad som kommer att hända vet hon inte än, men jag tror att hon kommer att bli väldigt glad!

Min ena syster har fixat alla dekorationer, min andra syster har bakat tårtorna, och mamma har lagat maten, så det blir nog ganska bra! Min mamma har levt i 50 år redan, hon är en person som betyder mycket för mig, och jag tycker verkligen att hon förtjänar att få den här festen.

Min mamma har funnits där för mig och mina syskon i torrt och vått, och hon har alltid valt att sätta sig själv i andra hand, min mamma är världens bästa mamma!

Jag älskar dig mamma! hoppas att du njuter av festen lika mycket som jag njuter utav att ha dig hos mig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar