måndag 28 november 2011

Ånej!

jag har tjatat på mamma om att få åka på språkresa, rätt så länge nu och jag har defenetivt hittat min drömspråkresa! men mamma tycker att jag ska vänta några år till. och jag har gått med på att jag kan väll fylla sexton, men inte äldre för jag vet att då blir det inte av.

Jag vill åka till Brighton, eller egentligen ville jag åka på USA coust to coust, men det kostar 27,700 kronor tror jag :( Då åker man genom jag tror det var 17 delstater och man får flyga över grand canyon och man får se new york och los angeles och Las vegas, Jag ska åka dit senare i livet, för det vill jag verkligen. Men Brighton kostar i alla fall bara 19,490, så det är bara att börja spara! jag ska dit på ett eller annat sätt!

I brighton så pluggar man i tre timmar, antingen med svenskar eller med andra ungdommar från europa sen är det massor av utflykter på schemet också, bland annat en heldag i London och massor av besök på muséeum :D Jag vill så gärna åka, men man måste ju ha pengar och den här gången menar jag att jag ska spara!

Jag vet att jag aldrig sparar min månadspeng, men den här gången ska jag spara, för det här är nått jag verkligen vill! Jag hoppas att jag hinner få ihop pengar tills jag fyllt sexton! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar