lördag 18 juni 2011

Som sagt mammor = IRRITERANDE!!!!!!!

Jag blir galen!!!!!!!
nu har vi städat och snart ska vi packa.
Jag vaknade klockan 11,03 idag av att mamma kommer springandes
i trappen.
- Jag har en överaskning, en överaskning men det får ni se på måndag kväll,
tisdag morgon, så sa hon om och om igen!!!!

Sedan klockan 11,03 i morse har jag funderat och funderat, NI MÅSTE HJÄLPA
MIG!!!!!

Hon säger att det är något ansträngande och att det är nått som jag frågat om länge????
nackdelen är bara att jag inte kommer ihåg vad jag har frågat om??? jag måste
verkligen börja skriva upp saker jag frågar om!
Kan ni komma på något/någon ansträngande aktivitet mellan Göteborg och Malmö
som tar ett dygn???

Snälla jag behöver verkligen er hjälp!!! 
Vad ska jag göra???



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar