onsdag 15 juni 2011

Polpartyt

Nu har Viola, sara och sofie åkt hem och jag har varit i västerås på läkarbesök.
Jag försökte hålla ögonen öppna på vägen till Västerås men det var nästa omöjligt,
För att jag somna inte förän klockan fyra!!!!!!! pågrund utav att en Viss Viola och en
viss sofie hoppade på mig bokstavligen???

Sofie och viola bestämde sig för att dygna, och på nått sätt så trodde dom att jag oxå
skulle göra det..... men det skulle jag ju inte och jag fick inte somna för dom.

det gick ju i alla fall jääääääte bra för sofie och viola att dygna.......not

jaja nu är jag dödstrött i alla fall tror nog att jag ska slänga mig i en soffa och titta på film.... ;)

ha det finfint nu och sov lääääänge!
för man vet aldrig när någon tar det ifrån en..... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar