måndag 27 februari 2012

LOOV!

halloj allihopa! Jag är på så bra humör i dag så jag tänkte dela med mig lite av det :D
Jag vet inte vad det beror på kanske är det för att jag fick shoppa och kolla på kameran
jag ska köpa eller för att mamma köpt en ny kaffemaskin som man kan göra choklad på
också eller så är det nog för att jag vet att om att om två dagar smäller det! då kommer
bästa tjejerna på besök för att pyjamasparty! jag längtar så tills vi ses alla fyra!
det händer inte så ofta längre förutom i skolan då! Längtar så!

På onsdag ska jag fixa ansiktsmasker till oss alla fyra, för det har dom aldrig provat! :O
och vi kommer att ha så roligt, det känner jag på mig! :)

 jag älskar er, det kommer jag alltid att göra! <3

Här är en låt till er!! <3

http://www.youtube.com/watch?v=n1bcQMCZ5gU




<333



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar