torsdag 16 februari 2012

Hej på er!

Haloj! som ni alla nästan redan vet så fyllde jag femton i går och det var bra (tror jag)
Det är nämligen så att min kusins (som oxå nyligen fyllt femton) pappa retade henne med
att snart är vi halvvägs till trettio och det är ju sant, faktiskt även om jag inte vill erkänna det...
I alla fall vi kom in på det spåret när mamma, pappa och jag pratade... Vi kom fram till att jag var ju
halvvägs till trettio... Min syster är halvvägs till sextio och sen kom vi fram till en sak både pappa och  jag
men jag hann före... men då är ju du mamma halvvägs till 100!! och jag får världens mördar blick och
pappa bara skrattar! och så sa jag: Det var väll lite taskigt, men jag är ju i alla fall ärlig!
och det kunde hon i alla fall hålla med om....

Men nu måste jag gå, Ha de gött! :D <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar