fredag 23 september 2011

Min kära bror...

Jag älskar min bror... Väldigt mycket! Han betyder allt för mig, Han är en del av mig...
Utan honom så kan jag inte leva lyckligt. Min bror har haft det väldigt tufft ett tag, Sen
trean faktisk,t och han går sitt första året på gymnasiet nu...., Men efter Nedgångar
kommer uppgångar, Sägs det. Så jag har nästan aldrig blivit
så lycklig som jag blev i dag då han kom hem med en kompis från skolan... Det tändes 
liksom ett hopp om att allt kommer gå bra för honom, och det är precis vad jag vill, jag 
vill inget hellre,  Förutom världsfred kanske men det är lite svårt att få...

Det värmer i hjärtat att en till annan person har sett det fina med min bror, Jag kan knappt 
beskriva i ord hur lycklig jag är, Mamma sitter och gråter lyckotårar! Lättnade rinner
liksom av, och det är så skönt...

Min bror har så mycket gott i sig och bäst av allt kärlek, Det har han massor av...
Jag kommer aldrig att glömma sig hur utom sig av oro han blev då jag fått så jätte 
hög feber på ett scoutläger, Och jag lovar er att om någon bråkar med mig så får 
dom nog känna på Min brors medicin.... 

Så därför vill jag be er alla att tänka efter och känna efter hur en människa är
både på insidan och utsidan, För alla är inte som man tror <3





Min älskade bror Sebastian och jag, vid Fontana Di Trevi <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar